Váš košík je prázdný

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Provozovatel je plátcem DPH. Na stránkách internetového obchodu jsou u tohoto druhu zboží uváděny ceny včetně DPH.

ZPŮSOBY A MOŽNOSTI OBJEDNÁNÍ ŠTÍTKU S DODANÝM TEXTEM

1) Přes náš internetový obchod

Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Předtím, než přikročíte k vybírání, či přímo objednávání zboží, doporučujeme Vám prostudovat si náš návod "Jak nakupovat", který by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Domníváme se, že po prostudování tohoto návodu, by Vám již objednávání zboží v našem obchodě nemělo činit sebemenší problém.
U jednotlivých štítků je možnost doplnit Vaše specifické přání úpravy štítku (např. úprava velikosti a pod.) Upozorněte nás v případě, že budete upravený štítek požadovat opakovaně ať jej můžeme zařadit jako další výrobek do katalogu výrobků v e-shopu. Za výrobu štítku o jiné velikosti než je uvedena v katalogu (atyp), účtujeme příplatek ve výši 30,-Kč/kus. Je-li požadovaná velikost štítku větší než je rozměr štítku v katalogu, účtujeme za navýšenou plochu 2,-Kč/cm2.
Preferujeme objednáváni štítů prostřednictvím tohoto eshopu. Text z Vaší objednávky totiž vstupuje rovnou do výroby (bez jeho kopírování nebo opisování). Tím je zaručeno, že při výrobě nedochází k překlepům a chybám v textu nebo dodaných datech a data budou na štítku uvedena bezchybně.

2) Prostřednictvím e-mailu

Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání na webu, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu eshop@jetty.cz.

3) Osobně

Štítky můžete také objednat osobně v našem kamenném obchodě v Šumperku.

ZPŮSOB DODÁNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

Zboží vyrobíme a expedujeme v rozmezí 3 až 10-ti dnů ode dne obdržení objednávky. V případě potřeby je možná dohoda na zkrácení termínu dodání. Štítky vyrábíme a rozesíláme zpravidla jednou týdně (t.j. štítky došlé během týdne nejpozději však v úterý, vyrobíme a rozesíláme zákazníkům zpravidla ve čtvrtek).

1) Poštou

Objednané štítky balíme do bublinkové obálky a zasíláme doporučeným dopisem po celé ČR.

2) Osobní odběr

Připravené zboží k odběru si samozřejmě můžete vyzvednout osobně v naší prodejně v Šumperku. Provozní doba PO-PÁ 9.00-12.20 hod. 14.00-17.00 hod. SO 9.00-12.00. Při trvalém osobním odebírání štítků přímo v naši prodejně, poskytneme Vám z ceny štítků slevu.

3) Přepravné a balné

U dodávky pouze jednoho ks výrobku účtujeme přepravné (včetně DPH) ve výši 53,- Kč.
Za všechny zásilky zasílané "na dobírku" účtujeme příplatek (včetně DPH) ve výši 36,- Kč.


4) Fakturace

U jednorázové objednávky zasíláme zboží dobírkou. U opakovaných jednorázových objednávek je možná dohoda na platbu převodním příkazem na základě faktury přiložené k dodávce zboží. U stálých zákazníků s větším počtem objednávek je možná dohoda na zasílání souhrnné faktury za delší období (nejvýše však 1x měsíčně).

5) Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Věnujte prosím pozornost bezchybnému vyplnění požadovaných textů a dat určených k tisku. Tisk chybných údajů na základě dodaných chybných podkladů není důvodem k reklamaci štítku. Při přejímce štítky řádně prohlédněte. Případné vady nám nahlaste ihned telefonicky, případné emailem. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

6) Právo na odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy plyne ze zákona č. 367/2000 Sb.
Zboží zakoupené v internetovém obchodě lze dle zákona vrátit do 14 dnů bez udání důvodů.
S ohledem na charakter zboží dodávaného tímto e-shopem
- jednoúčelové štítky potištěné textem dodaným zákazníkem - není pro tyto výrobky odstoupení od smlouvy platné.

7) Řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

8) EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Povinnost k EET v této provozovně platí od 1. března 2017.

zpět